מה חדש בשוק המשכנתאות?

מה חדש בשוק המשכנתאות?

אין ספק כי החלום של כל ישראלי הוא להיות בעלים של דירה וזאת מכיוון שדירה מספקת לנו שקט כלכלי ומאפשרת לנו להיות בטוחים כי תמיד אבל תמיד תהיה לנו קורת גג להיות תחתיה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי ההמצאה של משכנתא היא רבת משמעות וזאת עקב העובדה כי בלעדיה ל80% מהציבור בישראל לא הייתה דרך לרכוש דירה. כך אתם יכולים להבין כי המשכנתא היא הכלי החברתי החשוב ביותר שיש וזהו משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. על רקע זה אנחנו חייבים גם לציין כי יש כל הזמן חידושים בשוק המשכנתאות כמו אפשרות של משכנתא הפוכה בתשואות פיננסים, אך נראה כי החידוש החשוב ביותר שהתרחש הוא העובדה כי כיום הריבית במשק מתחילה לעלות. יש לכך משמעות אדירה למי שלקח משכנתא עם ריבית משתנה מכיוון שזה אומר כי תשלומי המשכנתא שלו יכולים לעלות וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון.

מדוע כדאי לקחת משכנתא רק עם יועץ משכנתאות?

עליכם להבין כי עולם המשכנתאות בכוונה או שלא בכוונה הוא אחד העולמות הסבוכים ביותר. גם אם יש לכם תואר כלכלי מן האוניברסיטה מאוד יכול להיות שאתם תתקשו להבין את העולם הזה וזאת עקב העובדה כי יש הרבה מאוד מונחים אשר ייחודים רק לעולם הזה. אז מה ניתן לעשות בכדי להתגבר על הקושי הזה? כיצד נבטיח כי ניקח את המשכנתא הטובה ביותר בשבילנו? התשובה היא שאתם צריכים לפנות אל יועץ משכנתאות אשר ילווה אתכם בכל ההליך. ברגע שתפנו אל תשואות פיננסים ליועץ משכנתא מסוג כזה הוא ישמור עליכם ויבטיח כי אתם תקבלו את המשכנתא הטובה ביותר בשבילכם וזהו יתרון עצום שאתם צריכים לחשוב עליו לעומק.

האם כדאי לי לפנות אל יועץ מן הבנק?

כאשר אנחנו מדברים על יועץ משכנתאות אנחנו חייבים לציין כי כדאי לכם לפנות אל יועץ אובייקטיבי ולא אל יועץ מן הבנק. אנחנו לא נגיד מילה רעה על יועצי משכנתאות מן הבנק אך אנחנו חייבים לציין שעליכם להבין כי פעמים רבות היועץ מן הבנק יתחשב קודם כל באינטרסים של הבנק ורק אחר כך באלו שלכם וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול תקופתי לרכב – איפה עושים את זה ומה כדאי לקחת בחשבון?
הרכב שלכם במצב רעוע? לא בטוחים האם נדרש לתקן אותו ומהיכן הבעיה מגיע בדיוק? טיפול תקופתי לרכב יוכל...
קרא עוד »
ינו 18, 2021
מהו רובוט שוטף ומה הוא יודע לעשות?
רובוט שוטף הוא מכשיר חשמלי אוטונומי המשמש לניקוי רצפות. הרובוט מצויד במברשות, ספוגים או מטליות...
קרא עוד »
ספט 28, 2023
חדרים לפי שעה, האם זה רעיון טוב?
השוק בישראל הוא שוק משוכלל וזה אומר כי הוא נקבע על פי היצע וביקוש. פרט למקרים חריגים בהם יש קרטלים או...
קרא עוד »
דצמ 02, 2018