נוטריון לספרדית – שירות מכל הלב

מחיקת חובות

לא סתם בעשור האחרון עלתה באופן משמעותי הבקשה לדרכון אירופי על ידי תושבי ישראלים. הבקשות הללו מגיעות מתושבים שקיבלו את הזכאות לאזרחות במדינות המשתייכות לאיחוד האירופי.

כדי שהתושבים המעוניינים לקבל את האזרחות המבוקשת עליהם לעבור הליך בירוקרטי לא פשוט שספק אם היו מצליחים לעשות אותו לבדם ללא עורך דין. מדובר למעשה בתהליך שיש צורך למלא בו טופס בקשה רשמי של המדינה שאליה הם מעוניינים לעבור. זאת הסיבה המהותית לבקשה לאימות ותרגום לשפה ספרדית.

זהו בהחלט לא תהליך שתרצו לבצע בירוקרטית לבד לא כי אינכם מוכשרים חלילה, אלא כי אינכם עורכי דין וזהו בעצם תהליך שפשוט צריך עבורו איש מקצוע שיש לו הסמכה פורמלית לנהל אותו. האנשים הללו הם עורכי דין המתמחים בנושאים האלו והעיסוק שלהם הוא נוטריון לספרדית ותוך כך, הם מכירים היטב את ההליך ובעלי נסיון בו. חשוב שתזכרו שאותם עורכי דין אליהם אתם מבקשים להגיע לשכור את שירותיהם חייבים להיות נוטריוניים בעלי הסמכה פורמלית, בקשו לוודא את זה על מנת שלא תהיו במצב שבו תיאלצו להפסיק את התהליך באמצע.

למה צריך שירות נוטריוני?

המסמכים הספציפיים הנדרשים להגשה לבתי המשפט הם הסיבה העיקרית בגללה יש ביקוש גבוה יותר לשירות עורכי דין נוטריוניים לספרדית. בלא מעט מצבים נתבעים ותובעים נדרשים להציג מסמכים ספציפיים בשפה מסוימת, למשל ספרדית. זוהי הסיבה שיש צורך בהעסקה של עורך דין המתמחה בתחום נוטריון לספרדית שיכול לנסח, לאשר, לאמת ואף לבצע תרגום של המסמך הספציפי שנדרש, וכך גם להפוך אותו לקביל בבתי המשפט על פי פרמטרים מסוימים.

המסמך הנדרש להצגה גם בחוץ לארץ וגם בישראל מחויב על פי אמנת האג בחותמת אפוסטיל. האפוסטיל היא החותמת של משרד החוץ הישראלי ובה ניתן גם לראות מיהו עורך הדין ומספר הרשיון שטיפל בהליך הבירוקרטי.

שירותי נוטריון שירות שכולם זקוקים לו

כדי שעורך הדין שאותו שכרתם לניהול ההליך הבירוקרטי הזה, יוכל גם להתנהל כעורך דין נוטריון עליו להיות בעל וותק של מעל עשר שנים בתחום המשפטים. רק אז הוא יוכל לגשת למבחן הייעודי מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים על מנת לקבל את ההסמכה הרצויה והמבוקשת.

בסוף התהליך עורך הדין אותו שכרתם יחתים את המסמכים הנדרשים בחותמת הנוטריון. בחותמת הזאת אפשר יהיה לראות את שמו, וגם את מספר הרשיון של עורך הדין. עלות השירות של נוטריון לספרדית, או לשפות שהן אינן ספרדית היא עלות שחייבת להיות מפוקחת על ידי לשכת עורכי הדין והיא מחייבת את כל עורכי הדין, ללא שום יוצא מן הכלל ועל פי חוק.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הסכם הורות משותפת
הסכמי הורות משותפת הם מסמכים חשובים המסייעים לבני זוג ליצור מערכת יחסים הרמונית יותר. בהקשר לילדים....
קרא עוד »
יול 20, 2022
סובלים מאף רחב? מה אפשר לעשות
גברים ונשים שעומדים מול המראה, נהנים מהמראה שלהם, או שיש להם השגות על נראות מסוימת כמו על העובדה שהאף...
קרא עוד »
נוב 01, 2020
שיקום נזקי מים – למה כדאי לפנות למומחים?
פונים לחברת שיקום נזקים לאחר בעיית רטיבות? לא משנה אם חוויתם הצפה בביתכם הפרטי בגובה רב, אם איתרתם...
קרא עוד »
ינו 09, 2020