החשיבות במצלמות האבטחה

מערכת אזעקה

המאמר באדיבות זי בי אם

כיום כל עסק ומוסד ואפילו בן אדם פרטי שרוצה להיות רגוע יותר, הצעד הראשון שיעשה הוא התקנת מערכת של מצלמות אבטחה.

בזמננו אנו בכל מוסד או כל עסק מותקנות מצלמות אבטחה. החשיבות במצלמות האבטחה היא לכסות אותנו מפני כל מיני מרעין בישין שאנו לא רוצים שיפלשו לגבולותינו. כיום ישנם גם חברות ביטוח שמחייבות להתקין מצלמות אבטחה או בכל מקרה מוזילות את מחיר הביטוח על המוסד / עסק שהן מבטחות כשמותקנות בהם המצלמות. כך גם משטרת ישראל הבינה את גודל החשיבות במצלמות האבטחה אם זה בהוכחות בבית משפט על עברות שבוצעו ואם במניעת בעיות כאלו ואחרות. אי לכך נפרסו בשנים האחרונות מצלמות אבטחה בכל פינה וחור, וכיום אין כמעט רחוב בכל רחבי ארצנו הקטנה שלא מותקנות בהם מצלמות אבטחה.

מצלמת אבטחה חוסכת לנו סף

אם בכך חשבנו שמיצינו את חשיבות מצלמות האבטחה, אז לא. כנראה שנוכל לחסוך גם הרבה מאוד כסף באמצעות התקנת מצלמות אלו.
ניקח לדוגמא את משטרת ישראל. ישנם אזורים המועדים יותר לפורענות ושם ישנה כוננות גבוהה יותר כדוגמת מזרח ירושלים, בה הקימה משטרת ישראל יחידה מיוחדת שיושבת בכל זמן וצופה במצלמות האבטחה וכשנצפה דבר חשוד מהרגיל מוזנקים כוחות לשטח ובכך מונעים התפתחות של אירועים תוך חיסכון של כוח אדם שיאבטח בשטח. כמובן שגם השלווה שניתנת לאזרחים גבוהה יותר.

הדרך שבה נעשה זאת

  1. מצלמות אבטחה גלויות –  מצלמות האבטחה הגלויות והנראות לעין, מייצרות הרתעה נרחבת מפני אי אלו שרוצים ברעתנו או סתם חומדים את כספנו ובכך נצליח להרחיק אותם מלפגוע בנו. רק מה, ישנה בעיה מוכרת במצלמות אלו מפני שיש את אותם אלו המתוחכמים יותר ולא יתחילו במלאכתם קודם ניקוי יסודי של השטח וידאגו לנטרל את כל המערכות האבטחה ובכללותם מצלמות האבטחה ולכן יש צורך באופציה השנייה.
  2. מצלמות אבטחה נסתרות – אותם נתקין במקומות המועדים. אמנם מצלמות האבטחה הנסתרות, אינם מייצרות הרתעה מספקת. לכן נמליץ לכם להתקין גם מצלמות גלויות וגם נסתרות, ובנוסף מערכות אזעקה אשר מסייעת לנו בהגנה על המקום גם לפני שהפורץ או הפושע מתחיל לבצע את זממו.

כך נוכל להיות שלווים יותר בזמן היעדרותנו מהעסק המוסד או הבית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת גישות חלופיות לבחירת מעצב פנים
בחירת מעצב פנים היא החלטה מכרעת שמשפיעה באופן משמעותי על התוצאה של שינוי החלל שלך. בעוד שרבים הולכים...
קרא עוד »
אפר 09, 2024
למי פונים כשזקוקים לשירות עבודות סנפלינג?
ביצוע של פעולות בגובה היא לא דבר שנועד אל האנשים שיש להם לב חלש. מדובר בעבודה שבה תלויים בחבלי סנפלינג...
קרא עוד »
דצמ 12, 2018
מה חשוב לדעת לפני שעוברים ניתוח אף?
יופי הוא דבר סובייקטיבי ובכל זאת כאשר מראים לאנשים תמונות של אנשים מתרבויות שונות רובם מסכימים מי...
קרא עוד »
אוק 14, 2018