הקמת חנות אינטרנטית – מה הסיכויים להצלחה

חנות אינטרנטית

המאמר באדיבות http://www.tranzila.com

אחד הכלים הכי חשובים שעומדים לרשות בעלי עסקים, וכן עבור יזמים ויזמיות פרטיים, עצמאיים, לאפשר ללקוחות שלהם לרכוש מהם מוצרים, זו חנות וירטואלית, אינטרנטית. 

הקמת חנות אינטרנטית, הפכה להיות כמעט סטנדרט בימינו. עסק, בין אם הוא גדול או קטן, לא יכול להתקיים היום בלי חנות אינטרנט פעילה, נוחה ומעודכנת. החנות מגדילה באופן ניכר את היכולת של העסק להגדיל את המכירות, והיא מגדילה באופן ניכר את היכולת להרחיב את קהל הלקוחות שלה ולשמר אותם. 

לפני שאנחנו ניגע בסיכוי ההצלחה של חנות אינטרנטית, צריך להבין את האפקט שהחנות יוצרת עבור בעל העסק. עד כה, בהנחה והוא הפעיל חנות פיזית, הרי שהוא יכול היה למכור מוצרים אך ורק לקהל שהגיע אליו, קהל שהיה תלוי בשעות העבודה של העסק, קהל שהיה צריך להשקיע מזמנו ומכספו בשביל להגיע אל החנות, עוד לפני שהוא רכש מוצר אחד ממנה. 

לעומת זאת, חנות אינטרנטית מאפשרת ללקוחות לבצע רכישות דרך האינטרנט, באמצעות מחשב, מכשיר סלולר או טאבלט, מתי שהם רוצים, כמה שהם רוצים, מכל מקום בו הם נמצאים. הם לא תלויים בשום דבר. אפשר להבין מדוע גדל הסיכוי שהעסק ישפר מאוד את המכירות שלו וירחיב את קהל הלקוחות. 

מה הסיכוי שהחנות תצליח

אי אפשר כמובן לדעת בוודאות, מה הסיכויים שהחנות אכן תצליח. מה שכן אנחנו יכולים לדעת בוודאות, בשביל שזה יקרה, הרי שהמפעילים של החנות האינטרנטית צריכים לבצע מספר דברים. 

ראשית, הם צריכים לוודא שהחנות מספקת חווית שימוש ייחודית, מהנה, חווית שימוש שמספקת לגולשים אפשרות להגיע לכל מוצר בצורה פשוטה ונוחה, להכיר את המפרט של כל מוצר ולהחליט האם זה מה שהם מחפשים. 

שנית, החנות צריכה לספק אפשרויות תשלום שונות וייחודיות, בצורה מאובטחת, על מנת שהלקוחות יוכלו לבצע את הרכישה בצורה נוחה, פשוטה, קלה. 

שלישית, החנות צריכה להיות מעודכנת, רלוונטית, כל הנתונים שמוצגים בה חייבים להיות אמיתיים ואמינים, וכאמור, הכל צריך להיות מותאם כך שהגולש ידע מה הוא קונה ואכן זה מה שהוא יקבל עבור כספו. 

אולי יעניין אותך גם חשבונית ירוקה

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
10 צעצועים מגניבים של מרבל שכל ילד וילדה חייבים לאוסף שלהם
כל ילד אוהב גיבורי על. מכיוון שאלו דמויות שנלחמות בפשע ועוזרות להציל את העולם מפני כוחות הרשע, אין ספק...
קרא עוד »
פבר 13, 2019
איך תדע שייעוץ המשכנתא הולך להשתלם לך
כיום יש לא מעט יועצי משכנתאות פרטיים אשר מצליחים לחסוך ללקוחות שלהם עשרות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא....
קרא עוד »
אוק 26, 2020
מה זה משכנתא הפוכה
משכנתא הפוכה היא מוצר ביטוחי המעניק סיוע כלכלי למי שאינו מסוגל לשלם את המשכנתא. זהו סוג של קו אשראי...
קרא עוד »
אוג 03, 2022