קרטיטיס, פירוש ומתי נדרש ניתוח

קרטיטיס היא דלקת של הקרנית, השכבה השקופה המכסה את המשטח הקדמי של העין. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כמו זיהום, פציעה ותסמונת עין יבשה. התסמינים כוללים אדמומיות, כאב, ראייה מטושטשת ורגישות לאור. ניתן לטפל בקרטיטיס באמצעות אנטיביוטיקה או תרופות אחרות בהתאם לגורם. במקרים חמורים, ייתכן שיהיה צורך בניתוח כדי לתקן כל נזק שנגרם כתוצאה מדלקת קרטיטיס.

אז מה זה קרטיטיס והאם יש צורך בניתוח?

קרטיטיס היא דלקת של קרנית העין, השכבה החיצונית השקופה של העין. זה יכול להיגרם על ידי זיהומים חיידקיים, פטרייתיים או ויראליים, תגובה אלרגית לחומרים מסוימים או פגיעה פיזית בעין. תסמינים של קרטיטיס יכולים לכלול אדמומיות ונפיחות של העין, כאב ורגישות לאור. במקרים חמורים, זה יכול להוביל לאובדן ראייה אם אינו מטופל. הטיפול בקרטיטיס כולל אנטיביוטיקה או תרופות אנטי פטרייתיות ובמקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך בניתוח. קרטיטיס היא דלקת של הקרנית, השכבה החיצונית השקופה של העין. זה יכול להיגרם על ידי זיהומים חיידקיים, פטרייתיים או ויראליים, תגובה אלרגית לחומרים מסוימים או פגיעה פיזית בעין. תסמינים של קרטיטיס יכולים לכלול אדמומיות ונפיחות של העין, כאב ורגישות לאור. במקרים חמורים, זה יכול להוביל לאובדן ראייה אם אינו מטופל. הטיפול בקרטיטיס כולל אנטיביוטיקה או תרופות אנטי פטרייתיות ובמקרים מסוימים עשוי להיות צורך בניתוח.

לסיכום;

קרטיטיס היא דלקת של הקרנית, החלק הצלול של העין המכסה את הקשתית, האישון והחדר הקדמי. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים כולל זיהום חיידקי או ויראלי, אלרגיות, טראומה לעין, שימוש בעדשות מגע ועיניים יבשות. התסמינים כוללים אדמומיות בעיניים, כאב או אי נוחות בעיניים, ראייה מטושטשת או רגישות לאור. הטיפול תלוי במה שגורם לו ועשוי לכלול אנטיביוטיקה או תרופות אנטי-ויראליות לזיהומים, תרופות נגד אלרגיות לאלרגיות וטיפות סיכה לעיניים יבשות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי שליכט – במה כדאי לבחור?
היום ניתן למצוא לא מעט סוגי שליכט, היות ומדובר על עבודת גימור נפוצה ופופולארית. למעשה המושג שליכט...
קרא עוד »
אוק 31, 2020
כך תוודא מראש שתהיו זכאים למשכנתא
טרם פנייה אל בנק למשכנתאות או גוף חוץ בנקאי חשוב שתהיו בטוחים שאכן תהיו זכאים למשכנתא וזאת באמצעות...
קרא עוד »
נוב 04, 2021
טיפול תקופתי לרכב – איפה עושים את זה ומה כדאי לקחת בחשבון?
הרכב שלכם במצב רעוע? לא בטוחים האם נדרש לתקן אותו ומהיכן הבעיה מגיע בדיוק? טיפול תקופתי לרכב יוכל...
קרא עוד »
ינו 18, 2021