איך בוחרים בובת מין

איך בוחרים בובת מין

בתעשייה של אביזרי המין יש לא מעט אופציות שמהן כל גבר יכול לבחור לעצמו את האביזר שהכי אהב, או אפילו כמה בבת אחת. אחד מן האביזרים היותר וותיקים והאהבים על גברים רבים מסביב לכל העולם הוא בובת המין, כאשר המבחר של אלה הלך ונעשה יותר גדול ככל שחלף לו הזמן והטכנולוגיה התפתחה לה. כאן נולדה לה אפשרות הבחירה, וכן ההתלבטות היותר גדולה לגבי הדרך לבחור את הבובה שתשרת את בעליה בצורה הכי טובה שאפשר. הנה כמה טיפים שיכולים לסייע להתקדם אל הבובה הנכונה לכל אחד.

כמה מוכנים להשקיע

כמו כל דבר אחר בחיים, גם רכישה של אביזרי מין בחנויות כמו חנות סקס supertoys היא סוג של השקעה שאיתה רוצים לשדרג את החוויה של המין באופן הכי טוב ולשימוש יעיל לכמה שיותר זמן. לכן, כשאר רוצים לבצע רכישה של בובת מין זה חשוב מאוד להבין כי ישנם שדרוגים מופלאים בתחום הזה של תעשיית אביזרי המין, וכדאי מאוד להשקיע זמן בהיכרות של העלות שיכולה להיות של הוצאה של מאות שקלים או אלפי שקלים עבור בובה יחידה אחת.

בובה מלאה או חלקית

בחינה מדוקדקת של המדף של בובות מין שקיימות בכל חנות סקס שם מביאה אל ההבחנה הבאה, יש סוגים שונים של בובות מין שיכולות להיות בובה חלקית בלבד או בובה שמגיעה כדמות שלמה. דבר זה אומר כי צריכים להחליט מה יותר חשוב, שהבובה תגיע עם פנים ועם רגליים, או שזה מספיק להתרכז באזור אל האגן כדי להגיע אל סיפוק מלאה בכל סוג של פנטזיה שנרקמת לה בשעה של האקט.

סיליקון או מתנפחת

בובות המין החלו את דרכן בתור בובת מין מסוג מתנפח בלבד, כשאר השאיפה הייתה להביא אל חוויה ריאלית עד כמה שאפשר. עם ההתקדמות של טכנולוגיה והיצירה של הסיליקון, גם בתעשייתה  מין השינוי הזה הביא אל שדרוג בובה שהפכה להיות עשויה מחומר גמיש ורך מעין זה, שמעוצב לכדי שלמות בכל צורה אליו מעובדת הבובה. מן הסתם הבובות המתנפחות הושארו קצת בצד, עבור גברים שהעדיפו מראה אמתית ככל האפשר, וגם את התחושה הכי ריאלית שאפשר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אולמות כנסים – מה הסוד בארגון כנס מוצלח באולם
ארגון כנס מוצלח באולם כרוך בתכנון קפדני, תשומת לב לפרטים והתמקדות בחווית המשתתפים. הנה כמה סודות...
קרא עוד »
דצמ 28, 2023
איך תדעו לבחור תוכנת חשבוניות מומלצת?
בתחום העסקים והפרילנסרים, בחירת תוכנת החשבונית הנכונה היא חשיבות עליונה לניהול פיננסי יעיל. קיימות...
קרא עוד »
ספט 26, 2023
בחינת חלופות לירידה במשקל עם מוצרי הרבלייף
בנוף ההולך ומתפתח של בריאות ואיכות חיים, החיפוש אחר פתרונות אפקטיביים לירידה במשקל ממשיך להיות דאגה...
קרא עוד »
ינו 27, 2024