ביטוח דירה נגד נזקי אש

כל הנושא של ביטוח דירה זה ביטוח חשוב מאוד וכולנו יודעים כי זה עשוי להועיל לנו בכל מקרה של פגיעה בבית, נזק כלשהו או גניבת רכוש.

חשוב לשים לב כאשר באים לעשות את הביטוח כי הוא יכסה את כל הנזקים האפשריים שעלולים לקרות בבית. לא תמיד אנחנו יכולים לדמיין ולהעלות בדעתנו מה באמת עלול לקרות לנו בבית ועל כן אנחנו גם לא שמים לב לכל הפרטים ולאותיות הקטנות הרשומות בפוליסה.

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. אנחנו רוצים לציין בפניכם את כל הנושא של נזקי אש שחשוב מאוד להיות מודעים אליהם ולדרוש כי הסעיפים הללו יופיעו בפוליסה שאנחנו רוכשים.

נזקי אש – נזקים הדורשים שיקום יסודי

אש שפורצת עלולה להוביל לשורה ארוכה מאוד של נזקים, יותר מכל פגיעה אחרת. כך לדוגמא, הצפה או שיטפון של הבית, עלולים שניהם להוביל לנזקים קשים למבנה. אך בעוד שמים לא ממש מצליחים להרוס את הבית עד היסוד ויש הרבה דברים שיכולים להתייבש או להשתקם איכשהו בעקבות נזקי המים, הרי שנזקי אש עלולים להוביל להרס רב עד לאובדן מלא של כל הרכוש. מעבר לרכוש יש גם את הנזקים של המבנה עצמו, את הנזקים הנגרמים לתשתיות כאשר אלו בהחלט עשויים להוביל להוצאות גדולות במיוחד.

עושים ביטוח דירה? שימו לב לסעיף של נזקי אש

חשוב מאוד לשים לב כי כאשר עושים ביטוח דירה, יש התייחסות ברורה ונהירה בכל מה שקשור לנושא של נזקי אש. חשוב שהדברים יהיו מובאים בצורה ברורה באופן כזה שחברת הביטוח לא תוכל בשום אופן להתנער מאחריות על הנזקים ועל כל מה שעלול להיגרם בעקבות שריפה.

כי ברור וידוע הוא כי חברות הביטוח תמיד מנסות למזער את הנזק או לחילופין להתנער מאחריות כלפי הנזקים שנוצרו כשהם טוענים כי הביטוח כלל לא כולל את הנזקים מהסוג הזה שנגרמו למבוטח.

פונים אל החברה הטובה ביותר

חשוב לבחור בחברת ביטוח אמינה וטובה על מנת שאפשר יהיה להיות רגועים ובטוחים כי הביטוח שיתקבל אכן יעניק את התמורה הטובה ביותר במקרה הצורך.

ושלא נצטרך!

למידע נוסף על ביטוח נזקי אש בדירה במאמר הבא.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אדם טל עוזר לאנשים לעשות כסף?
אדם טל נחשב לאחד האנשים החשובים והמשפיעים ביותר על עולם שיווק השותפים. מדובר למעשה על עולם רחב...
קרא עוד »
אוק 27, 2020
איציק חביב: יתרונות של התחדשות עירונית
ראינו שהסביבה העירונית משתנה ואנחנו צריכים להתאים את אורח החיים שלנו. הערים הופכות צפופות יותר,...
קרא עוד »
אפר 04, 2023
הדברת פשפש המיטה
ידועים מינים שונים של פשפשים, רובם חרקים עוקצים, לא סימפטיים ולא נעימים. בעוד חלקם מתגוררים במערות...
קרא עוד »
אפר 28, 2022