בועז דקל, מייסד אתר הצעצועים אמיגו: "נהיה אמזון הישראלית"

בועז דקל, מייסד אתר הצעצועים אמיגו: "נהיה אמזון הישראלית"

אתר הצעצועים אמיגו הוא אתר אינטרנט שהקים בועז דקל, המציע מגוו רחב של צעצועים, מוצרי איסוף, יומנים ועוד. מדובר על צעצועים ממותגים איכותיים מאוד, אשר לא פעם בגינם ילדים עוזבים את המחשבים ומתחילים לשחק במשחקים, על אף שכיום מאוד קשה לנטרל ילדים מהמסך. בועז דקל הוא ללא ספק אדם מרשים, בעל רעיונות מקוריים וייחודיים ובזכותו שוק הצעצועים בישראל הוא שוק אטרקטיבי יותר ומיוחד יותר. מטרתו של בעז דקל היא להפוך לאמאזון הישראלית.

על בועז דקל

אז מיהו אותו בועז דקל? אתם בוודאי תוהים. ובכן, בעז דקל נולד בירושלים. אביו היה לוחם פלמ"ח והיה ממקימי קיבוץ יראון. כמו כן, שימש אביו כמנכ"ל להתיישבות של הסוכנות היהודית וכן מקים ויושב ראש של המוצה לשימוש אתרי מורשת בישראל. סבו אליהו דובקין היה ממנהגי התנועה הציונית והישוב ושר העלייה הראשון. כמו כן, הוא היה אחד מחותמי מגילת העצמאות. אחיו אבישי דקל הוא פרופסור לאסטרופיזיקה באוניברסיטה העברית.

בועז דקל התגייס בשנת 1977 לצה"ל, שם שירת כקצין ניהול ביחידה 8200. הוא היה מהמקימים של העיתון חדשות בשנת 1984 ותפקידו היה מנהל ההצפה והשיווק של העיתון. בשנת 1989 הוא הקים את חברת בר שיווק והפצה יחד עם עדן ברגמן איש העסקים. החברה הפיצה עיתונים שונים כגון: גלובוס, ידיעות אחרונות, ג'רוזלם פוסט ועוד. בעז דקל מכר את חלקו בעיתון לעדן ברגן בשנת 2009.

עיסוקו של בעז דקל בתחום הצעצועים

בשנת 1997 החליט בעז דקל להקים את P.M.I. החברה עוסקת בייצור, ייבוא, שיווק והפצה של צעצועים, הוצאה לאור ויומנים לתלמידים, מוצרי איסוף ועוד. החברה משווקת בישראל כיום כ25 זכויות עולמיות. בין מוצרי החברה ניתן למצוא את: סופרגול, בובספוג, אנגריבירדס, כמעט מלאכים ועוד. מאז ועד היום בעז דקל מכהן כיושב ראש ומנכ"ל החברה והוא מבטיח כי בקרוב החברה תהפוך להיות ממש כמו אמאזון בישראל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה חשוב לבחור נעלי כלה ולא סתם נעליים?
נשים שלא מעוניינות להתפשר על ההופעה החיצונית שלהן ביום החתונה צריכות להבין כי לצד השקעה בשמלת כלה...
קרא עוד »
מאי 21, 2021
שיקולים מרכזיים עבור צביעת חלונות רכב
כשמדובר בשיפור הרכב שלך, צביעת חלונות לרכב היא בחירה פופולרית שמציעה יותר מסתם שדרוג אסתטי. בעוד...
קרא עוד »
מרץ 31, 2024
איך להשקיע בשוק ההון
שוקי ההון הם אחד מתחומי ההשקעה המעניינים והרווחיים ביותר. השוק מספק הרבה הזדמנויות למשקיעים להרוויח...
קרא עוד »
אוג 13, 2022