מטבעות דיגיטליים – מה צופן העתיד?

מטבעות דיגיטליים

הנבואה ניתנה לשוטים ועל כן כל מי שמנסה לנבא כיצד ייראה העתיד צפוי לכישלון מהדהד. כדאי לכם פעם לקרוא מאמר משנות השמונים אשר ניסה לחזות כיצד ייראו החיים בשנות ה-2000, אתם לא תאמינו איזה המצאות היו במאמר ועד כמה הוא לא היה מדויק. אי אפשר לדעת כיצד יראו החיים בעתיד אך יש דברים אשר ברור כי הם עתידים להתרחש. כמו מהפכת הרכב האוטונומי וכמו מהפכת השימוש במטבעות דיגיטליים. כיום ברור לכל מומחה כלכלי כי המטבע הדיגיטלי הוא כאן בכדי להישאר וכי הוא משנה את האופן בו אנחנו עושים עסקים. במקום שיהיה בנק מרכזי מטעם הממשלה אשר מנהל את הכלכלה ואת כמות הכסף בשוק יהיו מטבעות דיגיטליים אשר אינם נשלטים על ידי איש ואשר רק כוחות השוק קובעים כמה מהם יהיו במחזור ומה יהיה ערכו של הכסף הזה.

מה עדיף לקנות ביטקוין או אתריום?

אין ספק כי זה יהיה צעד חכם לקנות מטבע דיגיטלי לקראת העתיד. כיום שתי המטבעות הנפוצים ביותר הם אתריום וביטקוין ואין ספק כי אנחנו צריכים להבין יותר טוב את שתי המטבעות הללו. ההבדל העיקרי בין האיטריום החדש יותר ובין הביטקוין הוא במחיר כאשר הביטקוין יקר בעשרות אלפי שקלים מאשר האיטריום. לכן בהחלט יתכן שאם אתם רוצים לקנות מטבע דיגיטלי יהיה לכם פשוט בהרבה לקנות את האיטריום. אם אין לכם מגבלות תקציביות אז אנחנו מציעים לכם לחלק את הסיכון ולקנות את שני סוגי המטבע. כך גם אם היבטקוין נופל מאוד יתכן כי האיטריום יעלה וההפך. זוהי השיטה הטובה ביותר לקנות מטבעות דיגיטליים ואנו ממליצים עליה.

מדוע ביטקוין הוא ההשקעה הטובה בשביל ילד או ילדה צעירים?

כאשר הילד שלנו צעיר אנחנו נרצה להבטיח את עתידו וזאת באמצעות סגירת תכנית חיסכון בשבילו. אך התכניות שיש כיום בשוק מבטיחות תשואה מאוד נמוכה עם עמלות גבוהות. לעומת זאת אם נקנה ביטקוין נוכל להבטיח את העתיד של הילד שלנו ולהבטיח כי כאשר הוא יגיע אל גיל 21 יהיה לו די כסף פנוי לקנות בית וללמוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים לבניית תוכנית עסקית לסטארט אפ
המסע לעבר הסטארט אפ צריך להתחיל עם בניית תוכנית עסקית לסטארט אפ. מדובר בעצם על מפת דרכים חיונית,...
קרא עוד »
אפר 10, 2022
השירותים במשרדים מוזנחים? כך תשדרגו אותם!
אף אחד לא אוהב להיכנס אל שירותים מוזנחים, בטח לא כשמדובר בכאלה שאמורים לשרת עובדים ולקוחות. לעיתים...
קרא עוד »
נוב 17, 2019
שעון רולקס – הבחירה של ג׳יימס בונד
בסרטי ג׳יימס בונד ניתן לראות אותו עונד שעון רולקס והבחירה במותג הזה הועילה רבות להצלחת השעונים ברחבי...
קרא עוד »
ינו 01, 2021