חיפוש משרדי ממשלה און ליין

משרד הרישוי סניפים

המאמר באדיבות לינקלי

אחד הקשיים של אזרחים רבים הוא להגיע או לשוחח טלפונית עם אחד ממשרדי הממשלה. הסיבה לכך היא שקיימים משרדים רבים, סניפים בכל מקום ומחלקות רבות. נתב השיחות זורק את האזרחים ממחלקה למחלקה, אך במקרים רבים הפקידים אינם עונים לטלפונים.

חיפוש משרדי ממשלה און ליין 

המקום הנוח ביותר לחיפוש מידע על משרדי ממשלה הוא באינדקס החדש כיוון שמיד עם הקלדת הנתונים המסך של המשרד הממשלתי הרלוונטי נפתח ורואים בו הרבה מאד מידע.

המידע כולל מספרי טלפון ופקס, כתובות של מיילים, פרטי אתר האינטרנט, מיקומו של הסניף ושעות הפעילות במשרד הממשלתי.

מתוך מסך מפורט זה אפשר ללחוץ על הלינקים הרלוונטיים כדי להגיע למידע מהותי נוסף הקיים באתרים הרשמיים של כל משרד ממשלתי ספציפי. לדוגמה, צור קשר, תלונות הציבור, טפסים ואישורים, זימון תור, ביצוע פעולות שונות, ביצוע תשלומים ועוד.

הלינקים משתנים בהתאם לאופן הפעילות בכל משרד ממשלתי אך בגדול בזכות הדרך הקצרצרה כל אזרח מוצא מהר מאד את מה שהוא מחפש וכך הוא מקדם זאת על ידי ביצוע פעולה כמו זימון תור או תשלום אגרה מסוימת.

אתר זה פותר בדרך כלל כל בעיה הקשורה בתקשורת עם משרד ממשלתי ולכן הלקוח אינו צריך להגיע למשרד באופן פיזי ולעמוד בתור, הוא לא צריך להמתין פרק זמן ארוך עד שהפקידה תענה לטלפון אלא הוא פועל ישירות באתר מבצע את הפעולות הנדרשות ובכך הסתיימה הסאגה.

יתרונות של האתר החדש

האתר הנגיש מייתר את הצורך לצאת מהבית כי אפשר לבצע הכול on line דרך המחשב וגם לקבל תשובות או אישור שהבקשה הספציפית התקבלה.

שיטת עבודה זו חוסכת הרבה מאד זמן יקר להגיע למשרד הממשלתי, עלויות נסיעה, חיפוש אחר חנייה לחכות בתור שעות ועוד. בסופו של דבר לאחר כל הסיבוב וההמתנה, הלקוח מקבל מהפקידה טופס זהה לטופס הקיים באתר האינטרנט.

לכן מומלץ להתקדם עם המודרניזציה להיכנס דרך האינדקס למשרד הממשלתי ולבצע בו באופן ישיר את כל הפעולות הנדרשות בהתאם לצורך ולרצונו של כל לקוח. 

אולי יעניין אותך גם מידע על משרד הרישוי סניפים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תרגום נוטריוני
מסמכים רשמיים נדרשים לאשרור על ידי נוטריון בסיטואציות שונות. לעתים, לא רק שמדובר באשרור, יהיה צורך...
קרא עוד »
ינו 22, 2021
וופורייזר נייח או נייד?
אחת השאלות שאנחנו יכולים לשאול את עצמנו בשנים האחרונות, כמעט לגבי כל מכשיר ומוצר, הוא, האם אנחנו רוצים...
קרא עוד »
ספט 05, 2019
תאורת וינטאג' בבית מודרני – האם זה מתאים?
האם טבעת זהובה לצד צמיד כסוף, זה מתאים? או האם ג'קט ג'ינס באותה הופעה עם מכנסי ג'ינס, יכול ללכת? לדעתנו...
קרא עוד »
אוק 20, 2021