מיתוג

מיתוג

מה זה מיתוג בעצם? כל חברה שרוצה להצליח בעולם הדיגיטלי או בעולם הפיזי, צריכה להציג יכולת מיתוג גבוהה. רבים נוטים לזלזל במיתוג העסק שלהם והעיקר מבחינתם, הוא לפתוח עסק. אז בואו נדבר קצת על מיתוג.

מיתוג 

מיתוג, הוא כל דבר שדרכו, יוכל האדם הפשוט להבין שהלוגו או הסיסמה שבחרתם, תוביל אותו אל בית העסק שלכם. מיתוג הוא בעצם חלק הרבה יותר חשוב מכל דבר אחר המקיף את העסק שלכם ולכן, הוא נצרך בצורה אינטנסיבית ונכונה.

מיתוג ומשמעותו 

המשמעות של מיתוג היא, שמוצר יכול להיות כל דבר, החל משהייה במלון, טיסה, קורס שפות, לבגדים, אוכל, מברשת שיניים וכו', ואלה, יהיו מזוהים עם לוגו או אוצר מילים ייחודי, אשר יבשר ללקוחות על העסק או על מוצר שבכלל אינו רשום על המיתוג שלו.

לדוגמא, מים, הם משאב חופשי שכל אדם צריך כדי לחיות ולשרוד. עם זאת, הוא הפך למוצר ביום שבו החלו בני אדם וחברות למסחור אותו, למשל על ידי מכירת מים מינרליים בבקבוקי זכוכית ובקבוקי פלסטיק.

הגדרת מותג 

מותג הוא שם, מונח, עיצוב, סמל או כל תכונה אחרת, המזהה את טובתו או שירותו של מוכר כאחד מאלה של מוכרים אחרים.

אתם יכולים להתייחס למותג כאל הרעיון או התדמית שאנשים חושבים, כאשר הם חושבים על מוצרים, שירותים ופעילויות ספציפיים של חברה, הן באופן מעשי והן באופן רגשי.

לכן, לא רק התכונות הפיזיות יוצרות מותג, אלא גם התחושות שצרכנים מפתחים כלפי החברה או המוצר שלה. שילוב זה, של סימנים פיזיים ורגשיים, מופעל כאשר הוא נחשף לשם, ללוגו, לזהות החזותית או אפילו למסר המועבר. אז השתמשו במיתוג בצורה נכונה וכאמור, מקצועית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי שוק ההון, למי זה מתאים?
לימודי שוק ההון הם תחום חשוב מאוד בפיננסים. חלק זה דן בהיסטוריה של לימודי שוק ההון ובמצב העכשווי של...
קרא עוד »
מאי 23, 2023
רישיון לאופנוע באשדוד – בחרו במורה נהיגה מוביל
מתכננים להשיג רישיון לאופנוע באשדוד ורוצים להפוך את ההליך למהיר ונוח ככל האפשר? יהיה חשוב מאוד לחפש...
קרא עוד »
אפר 05, 2022
איך תדע שייעוץ המשכנתא הולך להשתלם לך
כיום יש לא מעט יועצי משכנתאות פרטיים אשר מצליחים לחסוך ללקוחות שלהם עשרות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא....
קרא עוד »
אוק 26, 2020