אירוח קיבוצי בצפון

הקיבוצים הם סוג של יישוב יהודי שיתופי, קהילתי ודמוקרטי בצפון ישראל. לעתים קרובות הם מכונים "המודל הישראלי" והם מייצגים את החזון האידיאלי של החברה הישראלית לחיים משותפים. 

בשנים האחרונות נרשמה התפתחות משמעותית בצפון גם בענף התיירות והאירוח

הצפון הוא כיום ביתם של אנשים ועסקים רבים. הקמת מבנים חדשים וצמיחת הפעילות העסקית יצרו ביקוש למגורים בצפון ואף אירוח קיבוצי בצפון. על מנת לספק את הדרישה הזו, יזמים ומלונאים רבים בנו מקומות לינה חדשים עבור מטיילים המבקרים באזור למטרות עסקים או פנאי. ישנם סוגים רבים של מקומות לינה זמינים כגון מלונות, פונדקים, אכסניות, דירות ועוד המספקים מחירים נוחים כדי להכיל את כל סוגי המטיילים מסטודנטים ועד נוסעים עסקיים. תיירות היא ענף חדש בצפון. יש הרבה פיתוחים באזור והפיתוחים האלה מושכים אנשים מכל העולם לבקר. גם תעשיות הבריאות, החינוך והתחבורה צומחות באזור. עסקים אלו מספקים שירותים הן לתיירים מקומיים והן לתיירים בינלאומיים אשר מאפשר להם ליצור זרמי הכנסה מרובים עבור העסקים שלהם וכן בתור העובדים שלהם.

הקיבוצים בצפון הארץ אינם מוכרים כמו מקביליהם בדרום, אבל הם מציעים אפשרויות לינה מצוינות כדי להפוך את השהות שלכם לנוחה יותר. מלונות בקיבוצים הם לרוב תועלתניים למדי, אבל כן מציעים מקום לינה בקלות כמו כל מלון אחר.

אירוח ולינה בקיבוץ

הלינה בקיבוצים ניתנת לרוב על ידי חברים המתגוררים במקום או בקרבת מקום (במרחק של יום הליכה). אם אתם מתכננים לבקר בקיבוץ, הקפידו לבדוק אם הוא מציע לינה למבקרים. בלא מעט קיבוצים גילו כי ההכנסה מתיירות פנים וחוץ היא הכנסה מצוינת ובטוחה. ולכן נמצא בתי הארחה בקיבוצים. יש הרבה קיבוצים שיש בהם גם בתי הארחה, כמו למשל בקיבוץ איילת השחר. בתי הארחה בקיבוץ בדרך כלל פתוחים למבקרים והם מציעים לינה זולה יותר מאשר בתי מלון. אטרקציות בקיבוץ אידיאליים לתיירים שרוצים לבקר בחוות, לראות רפת פרות ולרכב על סוסים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחזור משכנתא – מהו מחזור המשכנתא וכיצד ניתן להשתמש בו לטובת החזרים נמוכים יותר?
מחזור המשכנתא מתייחס לתנודת הריבית ולהזדמנות שהיא מעניקה ללווים להוריד את החזרי המשכנתא. על ידי...
קרא עוד »
יול 16, 2023
ממטרות
החלום של רבים הוא בית עם גינה. יש משהו מיוחד בבית עם גינה שהופך את הדבר לכל כך מבוקש. היכולת לצאת מהבית...
קרא עוד »
יול 26, 2022
דירות גג ופנטאוזים למכירה
מי מאיתנו לא רוצה לרכוש עצמו פנטאוז למכירה, את הפנטאוז היפה ביותר בעיר. נראה שכולנו היינו שמחים לקבל...
קרא עוד »
דצמ 03, 2020