פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון בנק

כיצד הכי מומלץ לפתוח חשבון בנק בימינו? מי זכאי להטבה? מאיזה גיל אפשר להתחיל? כיצד ניגשים לתהליך ומבטיחים כי החשבון ישרת אותנו על הצד הטוב ביותר, לפחות בימים הראשונים כלקוחות חדשים? בואו נלמד מהי פתיחת חשבון בנק וכיצד ליישם אותה על הצד הטוב ביותר.

זכאות לחשבון בנק בישראל

זכאות לחשבון בנק בישראל הנה מגיל 14 שנים באישור ההורים. לאחר מכן, ניתן לשמור על חשבון העבר גם כמבוגרים ולהכניס בו שדרוגים ושינויים בהתאם לשינוי הסטטוס: חיילים, אזרחים משוחררי צבא, סטודנטים, עובדים שכירים ועצמאיים. גם לסוג ההתנהלות הפיננסית בפועל ישנה משמעות. מי שמבסס את עיקר תשלומיו על כרטיס האשראי הבנקאי, יכול לקבל תוכנית ובה מופק לו כרטיס כזה שיחסוך ריביות עתק בהשוואה לכרטיסים חיצוניים. מי שאת עיקר תשלומיו משלם בהמחאות ובאינטרנט בנקאי יכול לקבל חשבון עם מסלולי ריבית מועדפים עבור דרך התנהלות זו.

מציאת תוכנית חשבון הבנק המיטבית

פתיחת חשבון בנק בדרך מקצועית, כפי שרמזנו בכותרת ובסוף הפרק הקודם כאן לעיל, מצריכה עיון הן בסטטוס העכשווי שלכם והן באופן הוצאת הכספים העתידי. מי שנמצא במצב של חיילוּת חובה, שחרור טרי מהצבא, סטודנט, עצמאי או שכיר יכול לבחור בתוכנית ייעודית עבורו. למי שיש ילדים בגיל 14 ומעוניין להכניס אותם לבנק, יכול לעשות זאת באמצעות פתיחת חשבון בנק במסלול ייעודי לילדים. מסלול זה חף מריביות כמעט, ומסייע לילד לפתח את מצבו הפיננסי ככל שאפשר בגיל קטן זה ללא חסמים.

מימוש פתיחת החשבון בדרך מומלצת

פתיחת חשבון בנק יכולה להתחיל להיעשות באמצעות היון במסלולי החשבון האפשריים באתר הבנק ברשת האינטרנט. ניתן ואף מומלץ להמשיך את הבירור מול יועץ מטעמו של הבנק אשר יבהיר נהלים לא ברורים ויחדד את ענייני הבעלות על אותו חשבון. במסגרת שיחה זו יובהרו הנהלים, מידת ההתאמה של החשבון למועמד (למשל, מיטבי עבור מעביר משכורת של 5,000 ₪ ומעלה), וייבדקו מסלולים לשיפור ההתנהלות עם ריביות ככל שאפשר לטובת בעל החשבון הטרי.

הנאה מימים ראשונים חסכניים במיוחד

כלקוחות טריים של הבנק תהיו זכאים למספר חודשים ללא ריביות גבוהות ותנאי חשבון מועדפים. על מנת לממש זאת עליכם להשקיע מאד בבחירת תוכנית החשבון שלכם. פתיחת חשבון בנק בהתאם למצב בו אתם נמצאים, חיילים, משוחררים, סטודנטים, שכירים או עצמאיים, היא הדרך האחראית ביותר לממש את עצמכם במוסד פיננסי זה על הצד הטוב ביותר. המשמעות היא התחלה של ניהול חשבונכם בבנק בדרך חסכנית ככל שניתן. בימים אלו זה ממש נדרש לדעת רבים מאתנו בשלב מדד המחירים היקר. פתיחת חשבון בנק באמצעות קריאת ידיעונים על החשבונות השונים וייעוץ מטעם מומחה תבטיח שתגיעו לרמת חיסכון זו בימים הראשונים שלכם בבנק ותיהנו מתנאים מיטביים: אשראי בנקאי, המחאות, העברות באינטרנט, פתיחת מסלולי השקעה ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המדריך שלך לניווט בעולם חנויות המצעים
יציאה למסע של שיפוץ המקלט האישי שלך, חדר השינה, מחייב מפגש עם העולם המורכב של חנויות מצעים. המיזם הזה...
קרא עוד »
ספט 19, 2023
החזר מס שבח
מס המוטל על שבח נכס הוא הדרך האופיינית שבה עיר תבטיח שחלק מההכנסות שנוצרו מעסקאות נדל"ן יועברו לתמיכה...
קרא עוד »
ספט 22, 2022
ייעוץ עסקי – מדוע משתלם לקבל ייעוץ מאיש מקצוע
בעלי עסקים רבים, צעירים ומבוגרים, חדשים או וותיקים, נוטים לחשוב הרבה פעמים שבידיהם יש את כל התשובות...
קרא עוד »
נוב 25, 2020