ככה מתחילים לסחור לבד בשוק ההון

אריה גולדין

היום קיימת התעניינות עצומה בקרב הציבור, בכל הקשור למסחר עצמאי בשוק ההון. בזכות האינטרנט והגישה הקלה לכל מקור מידע אפשרי, כל אחד יכול ללמוד את רזי המסחר בשוק ההון ולהתחיל להשקיע בצורה עצמאית. אין צורך בתואר שני בכלכלה, אלא רק בהבנה מעמיקה בתחום שוק ההון. יש צורך להבין לעומק את כל הפרמטרים השונים, לדעת מהי המשמעות של כל מושג וכל תת תחום ולהבין פחות או יותר מי נגד מי. יש צורך לקרוא מאמרים שונים של טובי המשקיעים, לקרוא ספרים שמסבירים את התאוריות השונות לגבי השקעה בבורסה וכמובן ניתן לצפות בסרטונים, לקחת קורס בנושא ועוד. אריה גולדין מציע לכל אחד לקחת את הכסף שלו בידיים, להתחיל ללמוד את התחום ולהתחיל להשקיע בצורה הנבונה והמושכלת ביותר. אף אחד לא יכול לצפות את העתיד, אך מי שלומד לעומק, שומר על מידה מסוימת של צניעות ולא מתרגש מכל הצלחה או מכל כישלון, יצליח ללא ספק להשקיע בחוכמה.

אריה גולדין – טיפים לתחילת מסחר עצמאי בשוק ההון

קודם כל, הטיפ הראשון של אריה גולדין, הוא להתחיל להשקיע בבורסה אך ורק כשאתם נמצאים במקום הנכון לכך מבחינה כלכלית. חשוב לזכור כי השקעה בשוק ההון כרוכה בסיכונים מסוימים, לכן כדאי לזכור כי לא מדובר כאן על תרופת פלא ולא מדובר כאן על קיצור דרך לקראת פנסיה בגיל 30. אומנם כל אחד יכול ללמוד את התחום ולהתחיל להשקיע, אך יש צורך לעשות זאת רק במידה ואתם מכניסים יותר ממה שאתם מוציאים. מעבר לכך, כדאי לוודא שיש לכם חסכונות נגישים ליום שחור, היות והכל עלול לקרות ולכן כדאי להתכונן לכך מראש. רק לאחר מכן, ניתן לקחת סכום כסף שאינו כלול בחסכונות שלכם ליום אפור ואינו חלק מהכסף שאתם חייבים למישהו אחר, ולהשקיע אותו בבורסה.

מומלץ לפזר את ההשקעה שלכם בין מניות לבין אג"ח, בצורה כזו שתענה על הסיכון שמתאים לכם. ככל שתקנו יותר מניות, כך רמת הסיכון תעלה. לעומת זאת, אג"ח נחשב להשקעה סולידית יותר, ולכן מומלץ לרכוש אותו על מנת לשמור על איזון מסוים בתיק ההשקעות.

לפרטים נוספים, לחצו על הקישור.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילת חשופה: תובנות על אוצרות העיר
אילת, עיר שבה המדבר פוגש את הים, היא יעד שופע ניגודים והפתעות. בעוד שהנופים הציוריים והפלאים המימיים...
קרא עוד »
אפר 08, 2024
הדפסה על חולצות – איך זה עובד?
תהליך של הדפסה על חולצות לא מצריך מכם הרבה מאמץ, שכן אתם יכולים לשלוח את הלוגו של בית העסק שלכם לחברה...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
איך בוחרים עורך דין לתביעות ביטוח?
התמודדות עם תביעות ביטוח זו משימה שיכולה להיות מסורבת ולא פשוטה לעתים, והרי שאם אתם רוצים להקל על...
קרא עוד »
אוג 13, 2020