מי צריך ליווי עסקי?

תמיכה עסקית היא שירות המסייע לעסקים קטנים וליזמים. זה מכסה היבטים רבים של העסק ויכול לספק הדרכה בנושאי שיווק, נטוורקינג, כספים ועוד.

שירותי תמיכה וליווי לעסקים דרושים לכל סוגי העסקים, לא רק הגדולים. סוג העסק קובע איזה סוג של תמיכה נדרש – למשל, יזם עשוי להזדקק לעזרה בשיווק בעוד שעסק קטן עשוי להזדקק לעזרה בפיננסים.

עסקים מתפתחים כל הזמן וכך גם הצרכים של העובדים שלהם. אחד השינויים הנפוצים שעמם מתמודדים עסקים הוא שינוי בכוח העבודה שלהם. חל מעבר בכוח העבודה מעובדים מסורתיים לפרילנסרים. הפרילנסרים מהווים כמעט 60% מכוח העבודה והם צפויים לגדול במספרם עד 2020.

הגידול במספר הפרילנסרים הוביל לצורך בשירותי תמיכה עסקיים כגון כתיבה עסקית, שיווק, תמיכה ב-HR ו-IT. שירותים אלו יכולים להינתן על ידי סוכנויות כתיבה עצמאיות או על ידי כותבים עצמאיים בעצמם שיש להם מומחיות בתחומים מסוימים.

עסקים הופכים ליותר ויותר דיגיטליים. המשמעות היא שהם צריכים להיתמך בכלים הנכונים, כמו ניתוח נתונים ובינה מלאכותית. במקביל, עסקים נאבקים בעומס העבודה שלהם. הם צריכים לנהל את זרימות העבודה שלהם ביעילות ולוודא שהם לא מפסידים הזדמנויות.

זה המקום שבו התמיכה העסקית שימושית. כלי תמיכה עסקיים מסייעים בניהול זרימות עבודה ביעילות ומספקים תובנות כיצד להגדיל הכנסות, להפחית עלויות וכו'.

עסקים מכל הגדלים והענפים זקוקים לעזרה מתמיכה עסקית. חשוב להבין את סוגי התמיכה העסקית השונים הקיימים על מנת למצוא את הפתרון המתאים לצרכים שלכם.

ניתן לחלק את התמיכה העסקית לשתי קטגוריות:

1) ישיר: עסקים מספקים שירותים כגון הנהלת חשבונות, IT, משאבי אנוש, שיווק ומשימות אדמיניסטרטיביות אחרות.

2) עקיף: עסקים מספקים משאבים כגון שטחי משרדים או ציוד המשמשים עסקים או אנשים אחרים.

צרו קשר לקבלת שירותי ייעוץ עסקי >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קרן הגשמה: מה חשוב לבדוק לפני ההשקעה הבאה שלכם?
בשנים האחרונות ניתן לראות תאוצה משמעותית בתחום ההשקעות הריאליות. בזכות חברות כגון קרן הגשמה, כל אחד...
קרא עוד »
ינו 12, 2021
יוסי שדה
לא כל אדם שנולד בעולם הזה מוצא את עצמו משתלב ומתנהל בו בקלות. יש את מי שגדל במסגרות שאינן מתאימות לו,...
קרא עוד »
נוב 01, 2020
כרטיס אשראי למוגבלים בבנק – איפה להוציא?
הוצאה של כרטיס אשראי חוץ בנקאי למוגבלים זה משהו שניתן לעשות דרך גופים חוץ בנקאיים שמספקים את השירות...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021