סוגי שליכט – במה כדאי לבחור?

שליכט

היום ניתן למצוא לא מעט סוגי שליכט, היות ומדובר על עבודת גימור נפוצה ופופולארית. למעשה המושג שליכט מקורו בשפה הגרמנית, והמשמעות שלו היא מלט. לכן אין זה מפתיע כי עבודות שליכט הינן למעשה עבודות טיח מודרניות. היום נהוג לבצע עבודות שליכט על הקירות הפנימיים ועל הקירות החיצוניים של הבית, במטרה לחצוץ בין הבלוקים של הקיר לבין הגימור הרצוי. שכבת השליכט מהווה שכבת איטום ובידוד, היא מגנה על הקיר מפני רטיבות או היווצרות של סדקים. חשוב להשתמש בסוגים שונים של שליכט לצורך עבודה על הקירות הפנימיים או הקירות החיצוניים של הבית, היות והמטרות של השכבות האלו יהיו שונות. כמו כן, כדאי לציין כי ניתן להשתמש בשליכט לצורך יצירת מראה דקורטיבי, דבר שתורם לעיצוב הכללי של הבית.

סוגי שליכט שונים – כיצד לבחור נכון?

כאמור, ניתן היום למצוא מספר סוגים שונים של שליכט, כאשר אחד הסוגים הנפוצים ביותר הינו שליכט צבעוני. מדובר על שכבה של טיח הכוללת צבע, אשר משמשת לצורך יצירת מראה דקורטיבי לקירות הפנימיים של הבית. זוהי דרך נפלאה לתרום לעיצוב של הבית ולאווירה הכללית ששוררת בו. כמו כן, כדאי להכיר גם את השליכט האקרילי, אשר מהווה למעשה טיח הכולל דבק מחומר סינטטי. סוג זה משמש בעיקר לצורך יצירת שכבת הגנה לקירות הבית, היות ומדובר על שליכט גמיש ובעל עמידות מעולה לחום קיצוני ולגשמים חזקים. בנוסף לכך, כדאי להכיר את השליכט המינרלי, אשר מהווה טיח הכולל חומרים מינרליים שונים, כגון אשלגן ועופרת. סוג זה משמש בעיקר בבנייה ירוקה, היות והוא נחשב לידידותי לסביבה. 

לסיכום, ניתן היום למצוא סוגי שליכט שונים ומגוונים ולכן החוכמה היא להתייעץ עם בעל מקצוע שמתמחה בתחום, על מנת לבחור את הסוג האידיאלי ביותר עבורכם. למידע מקצועי ופרטים נוספים בקרו בכתובת https://azmarketing.co.il!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי מכולת לעסק – להזמין אונליין ולחסוך בכסף
עסקים רבים דואגים למוצרי מכולת בסיסיים שיהיו בעסק. כלומר: כמט כל עסק דואג לעובדיו לקפה, לתה ולחלב....
קרא עוד »
אפר 26, 2020
למה כולם פתאום שומעים על קרן כספית?
קרן כספית הוא מוסד פיננסי בישראל שזכה לתשומת לב ופופולריות משמעותית בתקופה האחרונה. זה הפך לנושא...
קרא עוד »
אוג 13, 2023
3 משחקים גדולים לבית ספר שכולם מכירים
לא מעט מבתי הספר מארגנים עבור תלמידי בית הספר ימי שיא, שבמהלכם התלמידים נהנים מפעילויות אטרקטיביות...
קרא עוד »
ינו 22, 2019