איזה רצועה לגיטרה כדאי לקנות? מה המחירים?

מוצרים למוסיקאים

נגני גיטרה שעושים את צעדיהם הראשונים בנגינה מתחילים להבין שאביזרים נלווים עשויים לעזור. אחד המוצרים החיוניים כשמנגנים או מופיעים הינו הרצועה לגיטרה. מסתבר שיש הרבה מאוד סוגים של רצועות כך שכדאי להבין איזה רצועה כדאי לקנות. המחירים אגב לא בשמיים, כך שאפשר להשיג רצועות טובות החל במחירים של החל מעשרות שקלים ועד למאה ומאתיים ₪ ויותר. ראו כאן לדוגמה מוצרים למוסיקאים!

לפני שמסתכלים על עיצוב הרצועה

די מהר תיווכחו לדעת שאפשר למצוא רצועות נהדרות, בעיצובים יפים ומרהיבים. לאלה שמחפשים גיטרה להופעות, לעיצוב הרצועה ולדוגמאות או ההדפסים שעליה יש המון משמעות. אבל לפני שמסתכלים על העיצוב, צריך רצועה לגיטרה עם אורך ורוחב נכונים.

אם אתם נגנים שאוהבים את הגיטרה שלהם תלויה גבוה יחסית, הרצועה לא צריכה להגיע לאורך מקסימלי. אם אתם גבוהים מאוד או אוהבים את הגיטרה שלכם נמוך בזמן הנגינה, תתאים מאוד רצועה ארוכה יותר. כלומר שימו לב עד כמה ארוך אפשר לכוון את הרצועה. רצועה רחבה נותנת נוחות מיטבית וחיונית, לנגנים שמנגנים על גיטרות כבדות (לא אקוסטיות). בגיטרות קלות משקל אין צורך ברצועה עבה שלפעמים עשויה לגרום לתחושה פחות קלילה בזמן הנגינה.

איך תעדיפו את עיצוב הרצועה

כלל אצבע טוב בקניית רצועות לגיטרה מלבד משקל הגיטרה והגובה של הנגן הוא מחיר הכלי. ככל שהגיטרה יקרה ויוקרתית יותר, כך מקובל להעדיף רצועות איכותיות במיוחד, שהן גם מהיותר יקרות. אבל כאשר עומדים להיכנס לתחום ההופעות, עיצוב הרצועה והסגנון שלה חשובים לא פחות. השאלה איך תעדיפו את עיצוב הרצועה שלכם זה משהו שתצטרכו להפנות לעצמכם. ישנם עיצובים שנותנים כבוד לכוכבי נגינה, פופ או רוק. רצועות עם עיצוב בסגנון הביטלס וסגנונות רבים נוספים.

> קראו גם על קייסים לגיטרות!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל סוגי התחתונים הקיימים!
אם גם את, כמו לא מעט נשים אחרות, מוצאת את עצמך מידי פעם מחפשת תחתונים חדשים שיהיו קצת שונים ואחרים,...
קרא עוד »
מרץ 18, 2019
שיפוץ מבנים ישנים
שיפוץ מבנים ישנים יכול להיות מאמץ מאתגר אך מתגמל מאוד. בין אם אתם מחייה דירה בבניין היסטורי, משפץ בית...
קרא עוד »
יונ 23, 2023
ביטוח יועצי מס – איך נדע שבחרנו ביטוח שמתאים לצרכים שלנו?
אתם יועצי מס ואתם רוצים להיות בטוחים שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה תהיה לצדכם חברת ביטוח שתעזור לכם...
קרא עוד »
מאי 31, 2022